משרד עו"ד הוצאת דיבה

בדרך כלל רק תחושת פגיעה קיצונית תביא אנשים להקליד בגוגל את המילים: "משרד עורכי דין הוצאת דיבה ולשון הרע". פתיחה בהליך משפטי היא תמיד עניין לא נעים שדורש משאבי זמן וכסף – כך שבמרבית המקרים מי שמגיע לחפש סעד משפטי בהקשר הזה נמצא במצב מאוד נסער.

איש מקצוע קר רוח
כידוע, לא נבון לקבל החלטות מתוך כעס. לכן כאשר מחפשים משרד עו"ד לשון הרע והוצאת דיבה, חשוב לבחור בעורך דין בעל מזג נוח שיודע לבחון את הסיטואציה המשפטית בקור רוח ולגבש דרך פעולה שמיטיבה עם האינטרס הרחב של הלקוח. בהקשר זה כדאי להזכיר שבהרבה מקרים תביעות דיבה הן בעלות פרופיל תקשורתי ציבורי גבוה. עידן הרשתות החברתיות העצים את הבעיה הזו באלפי מונים. בשונה מרוב ההליכים המשפטיים שבכל רגע נתון רובם המוחלט סמוי מהעין הציבורית, תביעות דיבה ולשון הרע יהיו תמיד חשופות – כי הן נוגעות בלב האזכור הפומבי של התובע והנתבע כאחד. 

הרשתות החברתיות רק מסבכות את המצב. דיון וירטואלי מתלהט, מישהו הולך רחוק על המקלדת ובום. הסיפור מקבל חיים משלו ופעמים רבות אנשים נגררים למוצא המשפטי כי אין להם ברירה אחרת. העניין הזה מעצים את הקושי של עורך הדין שחייב לנהל חלק מהמאבק המשפטי לעיני כול, ונדרש בעצמו להפעיל כישורים של יועץ אסטרטגי ויועץ תקשורת. רק הטובים שבהם יודעים לעמוד במשימה הזו.

משרד עורכי דין לשון הרע
אנחנו במשרד 'פדרבוש בן סימון' מתמחים בדיני לשון הרע ובאים בגישה הוליסטית הבוחנת את כל האספקטים של הסיטואציה. הגישה שלנו משלבת בין ייעוץ משפטי לניהול משברים. אנחנו יודעים להגיב מהר ובאגרסיביות בשדה משפטי, כשזה נדרש. אבל אוהבים לבחון כל פעולה לאור השפעתה על התמונה הגדולה וכל מה שהיא מייצגת. במספר רב של תיקים – חלקם תיקים בהם ייצגנו אישי ציבור בכירים, כולל מהדרג המיניסטריאלי,  וגופים ציבוריים גדולים – הצלחנו להביא לתוצאה הטובה ביותר עבור הלקוח.

ההתמחות שלנו ברשתות חברתיות וניו מדיה הביאה אותנו להצלחה בבית המשפט בכמה פסיקות תקדימיות, כמו זו המטילה את האחריות על לשון הרע גם על האתר שהפיץ אותה.  

הצד השני של המטבע
תביעת דיבה עשויה להתגלות כעניין טראומתי עבור הצד הנתבע. לעתים הקו המפריד בין דיבה לאמת דק וקיימות בחוק כמה הגנות שניתנות לנתבע כמו טעות בתום לב או 'אמת לשעתה'. גם כשאנחנו נדרשים לספק מטריית הגנה, נפעיל מערכת שיקולים רחבה כדי לגבש את מעטפת ההגנה הטובה ביותר ללקוח.

חשוב לזכור שבתחום לשון הרע יש כר נרחב למערכת הסכמות וגישורים שעשויה לספק את שני הצדדים. כשנרגיש שפתרון מסוג זה הוא הפתרון שמשרת את האינטרס של הלקוח שלנו נשים גם אותו על השולחן. 
 
 

לכל המבקש
לשאול, להתעניין ולהתייעץ:


ייעוץ ראשוני יעשה ללא התחייבות.
רצוי להצטייד במסמכים ולהעבירם אלינו לעיון טרם פנייה למתן חוות דעת ראשונית
envelop, envelop, mail, email, contact, letter
location4, location, map, marker, pin
03-648-83-84

​office@tfbs-law.co.il

רחוב עזה 52, תל אביב-יפו
print2, print, printer

חייגו 072-33-80-892
או כתבו אלינו